Jumaat, Ogos 01, 2014

Lembu & Kambing Korban 1435H Sedia Untuk Tempahan


Allah subhanahu wa ta’ala telah mensyariatkan qurban. Di dalam firmanNya:


(163) قُلْ إِنَّ صَلَاتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ (162) لَا شَرِيكَ لَهُ وَبِذَلِكَ أُمِرْتُ وَأَنَا أَوَّلُ الْمُسْلِمِينَ 

“Katakanlah: Sesungguhnya shalatku, sembelihanku, hidupku dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam. Tiada sekutu bagi-Nya dan demikian itulah yang diperintahkan kepadaku dan aku adalah orang yang pertama-tama menyerahkan diri (kepada Allah)” (QS Al-An’am: 162-163)


Kami di MJ Fatonah mengambil kesempatan ini memudahkan anda semua untuk berkorban dengan membekalkan lembu-lembu dan kambing-kambing yang berkualiti.  Stok lembu korban untuk 1435H.  Lembu yang DIJAMIN cukup umur, sihat tubuh badan dan menepati keperluan jemaah korban.  Baki yang sangat terhad.  Cepat sebelum terlambat.  Harga dari RM2,800 - RM4,000.


   
 

Stok kambing dan biri-biri untuk korban juga DIJAMIN cukup umur, sihat tubuh badan dan menepati keperluan korban.  Berbagai jenis baka disediakan.  Harga dari RM700 - RM1,000.

Anda dijemput ke ladang MJ Fatonah di Kuala Selangor untuk memilih sendiri lembu korban anda.  Hubungi Fatonah 012-3343800 untuk temujanji dan tempahan.

Tiada ulasan: