Selasa, Mei 14, 2013

Bengkel Baja Organik Anjuran ANGKASA Negeri Sembilan

Galeri sekitar Bengkel Baja Organik
Bengkel Baja Organik telah dijalankan dengan jayanya di Glory Beach Resort, Port Dickson dari 10hb - 12hb Mei 2013.  Bengkel anjuran ANGKASA Negeri Sembilan ini telah dihadiri oleh 32orang koperator yang merancang untuk menjadikan baja organik sebagai produk terbaru koperasi.
Dengan bantuan Encik Azman, selaku penyelaras bengkel dan wakil dari ANGKASA Negeri Sembilan, bengkel ini telah berjalan dengan begitu lancar sekali.
Bengkel ini telah dirasmikan oleh Tuan Haji Yusuf bin Daud selaku Setiausaha ANGKASA Negeri Sembilan.  Beliau telah menyempurnakan majlis penyampaian sijil kepada peserta-peserta bengkel.
Para koperator yang menghadiri bengkel ini amat berpuashati dengan perjalanan program bengkel yang diatur.  25orang dari koperator-koperator ini telah menghantar surat permohonan untuk mengikuti Bengkel Lanjutan Pembuatan Baja Organik di Akademi Usahawan MJ Fatonah, Kuala Selangor pada 05hb Jun 2013.  Semoga permohonan koperator-koperator ini akan mendapat perhatian ANGKASA Negeri Sembilan.

Tiada ulasan: